Tuesday, January 25, 2011

de Alchemie van Leven

Alchemie is de kunst van het vormen van een subtiele levensessentie door verschillende elementen samen te brengen. Het brouwen van je eigen magische toversdrank en levenselixer. Elk van de 5 elementen heeft een functioneel aspect van het leven in zich. Door een reis door de elementen te maken, word je helder welk stuk van je leven je echt leeft en welke tot nu toe voor je onontdekt zijn geweest, waardoor je een deel van je leven niet leeft. Hoe zijn de elementen, die alomvattend zijn, in jou aanwezig en waar snijd je jezelf af van de voeding van de grote Moeder aarde en de grote Vader, het universum? Door je bewust te worden welke krachten er dagelijks op je inwerken en wat de potentie is van het deel waarvan je geen gebruik maakt, zal je leven completer, meer vervullend en gelukkiger worden. Door daarop in te pluggen kom je tot je eigen unieke essentie, je eigen alchemie.

Op 12 februari vindt er de workshop Alchemie van Leven plaats in Nederland (omgeving Utrecht).

Dirk neemt je mee tijdens de dag in lezingen oefeningen, meditaties, en andere manieren van ervaren wat alchemie is.

“Ik bewandel het spirituele pad en dat van de alchemie nu ondertussen 25 jaar. Ondertussen ken ik vele mooie wegen die me dichter bij de levensessentie en de waarheid over wie ik echt ben brachten. Nooit echter was een pad zo simpel effectief en vervullend als de alchemie van leven. Ik ben er elke dag dankbaar voor dat het leven me dit getoond heeft. Ik nodig je uit voor een simpele dag die een heel leven kan veranderen.” Dirk

De kosten van de workshop zijn 75 euro, maar we bieden tevens een aantal interessante kortings mogelijkheden aan!


1. deelnemers van de Zomerweek 2010 ontvangen 30% korting
2. breng je 1 introducee aan, dan ontvang je 30% korting
3. breng je 2 introducees aan, dan ontvang je 60% korting
4. Breng je of 2 introducees mee en heb je deelgenomen aan Zomerweek 2010 of breng je 3 introducees mee; dan is deelname van deze workshop voor jou gratis!

Klik hier om je aan te melden.

No comments:

Post a Comment